۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

آموزش 660 جوان و فعال فرهنگی سنگال در مرکز آکادمی شهری تامباکوندا در قالب پروژه شامل آموزش برای حرفه های فرهنگ شهری و کارآفرینی شامل نظارت بر جوانانی است تا بتوانند شغل درآمدزا پیدا کنند.

آموزش 660 جوان و فعال فرهنگی سنگال در مرکز آکادمی شهری تامباکوندا

در قالب پروژه  شامل آموزش برای حرفه های فرهنگ شهری و کارآفرینی شامل نظارت بر جوانانی است تا بتوانند شغل درآمدزا پیدا کنند.

آموزش 660 جوان و فعال فرهنگی

 صندوق توسعه فرهنگ های شهری (FDCU) امکان راه اندازی مرکز آکادمی شهری را در تامباکوندا (شرق) ایجاد کرد، مرکز فرهنگی که در سال 2020 افتتاح شد و 660 بازیگر جوان فرهنگی از شرق را آموزش داد. مدیر جیبریل دیالو، گفت: "ششصد و شصت جوان و بازیگر فرهنگی از هفت منطقه در شرق سنگال با حرفه های مختلف فرهنگ های شهری به ویژه با کمک صندوق توسعه فرهنگ های شهری آشنا شدند."

ذینفعان از Tambacounda، Koumpentoum، Kidira، Bakel، Goudiry و Kédougou می‌آیند، مناطقی که فعالان فرهنگی برای آگاهی از حرفه‌ها در فرهنگ‌های شهری مورد حمایت قرار گرفتند.

آنها در زمینه های بازاریابی فرهنگی، دیجیتال مارکتینگ، تکنیک های نوشتن و مدیریت پروژه آموزش دیده اند.FDCU که در سال 2017 توسط ایالت سنگال تأسیس شد، بخشی از یک سیاست فرهنگی جهانی است که برای ساختار بخش مطلوب است.پس از تأسیس، از کمک هزینه استثنایی رئیس جمهور با هدف یافتن راه حل برای مشکلات مرتبط با اشتغال جوانان بهره مند شد. تخصیص اولیه 300 میلیون فرانک CFA توسط رئیس دولت دو برابر شد و از سال 2019 به 600 میلیون فرانک CFA رسید. جیبریل دیالو توضیح داد: «ما از سال 2018 از این صندوق بهره بردیم و چهار سال پس از آن، در همین مناسبت، موفق شدیم مرکزی را راه اندازی کنیم که نام پروژه را به خود اختصاص داد و به ما اجازه داد تا بودجه را برنده شویم.» 

آموزش 660 جوان و فعال فرهنگی

او اشاره می کند که این مرکز اساساً با هدف حمایت از فعالان فرهنگی در منطقه تامباکوندا از نظر آموزش و ادغام می باشد. وی اشاره کرد که پروژه "مرکز آکادمی شهری" شامل یک جزء آموزشی برای حرفه های فرهنگ شهری و یک جزء کارآفرینی است. او گفت که مورد دوم شامل نظارت تا زمان همگرایی جوانان است تابتوانند "شغل درآمدزا پیدا کنند". وی تصریح می کند که مرکز از چهار اتاق تشکیل شده است. یکی از آنها به ضبط و دیگری به تصویربرداری و فیلمبرداری اختصاص دارد. یکی از چهار اتاق برای گرافیک و طراحی در نظر گرفته شده است. وی یادآور شد: "همه اینها به لطف FDCU و وزارت فرهنگ راه اندازی و تجهیز شد." وی تاکید کرد که همین حمایت ها باعث شده تا جوانان زیادی در منطقه آموزش ببینند و فعال شوند. جیبریل دیالو اعلام می کند که اگر پروژه مرکز آکادمی شهری در سال 2016 آغاز شد، در سال 2017 بود که اولین جلسات آموزشی و ظرفیت سازی آغاز شد. به گفته وی، چند جوانی که از این مرکز عبور کرده اند، امروز نمونه های واقعی موفقیت به لطف FDCU هستند. او توضیح داد که اینها جوانانی هستند که خوداشتغالی را آغاز کرده اند یا در ساختارهایی استخدام شده اند که درآمد خوبی دارند. بر اساس یک سند ارائه، هدف FDCU حمایت از آموزش، ساختار، ایجاد، تولید، مبادلات و تحرک فعالان فرهنگی است.

همچنین این امکان را فراهم می کند که به همین منبع اشاره می کند، مشارکت و تلاش جوانان از فرهنگ های شهری را تشویق کند، فرهنگ تلاش را تشویق و ترویج کند. همچنین به حرفه ای شدن و اشتغال پذیری جوانان کمک می کند.

 https://aps.sn/le-fdcu-a-permis-de-former-660-jeunes-et-acteurs-culturels-du-senegal-oriental-responsable-local/

کد خبر 20352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

آخرین گزارش ها